POLSKI BON TURYSTYCZNY
INFOLINIA POLSKIEGO BONU TURYSTYCZNEGO (PBT):
tel. 22 11 22 111
email: bon@zus.pl
Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z Infolinią Bonu Turystycznego.
Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:
- danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu),
- podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail),
- przedstawiła krótki opis problemu.
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
- Dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
- Wprowadza informację natemat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie:
- Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
- POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
- POT wydaje decyzję administracyjną.
- POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości domu.