POLSKI BON TURYSTYCZNY

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
25 sierpnia 2020

 

INFOLINIA POLSKIEGO BONU TURYSTYCZNEGO (PBT):

tel. 22 11 22 111

email: bon@zus.pl

 

Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z Infolinią Bonu Turystycznego.

Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:

  • danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu),
  • podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail),
  • przedstawiła krótki opis problemu.

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:

  1. Dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
  2. Wprowadza informację natemat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.

Następnie:

  1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
  2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
  3. POT wydaje decyzję administracyjną.
  4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości domu.

 

Więcej informacji na temat POLSKIEGO BONU TURYSTYCZNEGO pod linkiem:

https://www.gov.pl/web/gov/szukaj?scope=rodzina&query=bon+turystyczny

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Ważny komunikat

    Ważny komunikat